مراحل مرجوع نمودن کالا
- ثبت درخواست مرجوعی از طریق سایت یا تماس با واحد پشتیبانی هایپر آنلاین
- بررسی درخواست توسط کارشناسان جهت احراز شرایط اولیه مرجوعی
- تماس با مشتری و هماهنگی جهت برگشت
- تحویل محصولات مرجوعی از مشتری توسط پیک هایپر آنلاین و بازگشت کالا
- بررسی و اعلام نظر توسط کارشناسان هایپر آنلاین با توجه به وضعیت کالای مرجوع شده
- در صورت تایید مرجوعی، وجه به اعتبار مشتری در سایت هایپر آنلاین باز گردانده می شود
هایپرانلاین
مشاهدهسوالات متداول
مشاهدهگزارش مشکل (باگ)
مشاهدهچشم انداز مجموعه
مشاهدهنحوه ثبت سفارش
مشاهدهقوانین سایت
مشاهدهفروش در هایپرآنلاین
مشاهدهشما سرپرست خانوار موفق
مشاهدهاستعلام سرپرستی خانوار نیستید
مشاهدهرویه ارسال سفارشات
مشاهدهاستعلام بیش از حد
مشاهدههمیاری
مشاهده