سوالات متداول

۱٫چرا برای خرید از هایپرآنلاین، می بایست در وبسایت عضویت داشته باشم؟

ثبت نام ( ایجاد حساب کاربری ) در وبسایت هایپرآنلاین موجب ارایه خدمات مطلوب و سهولت درپیگیری سفارش ها می گردد. تیم پشتیبانی هایپرآنلاین به تمامی مراحل خرید، از زمان ثبت سفارش تا تحویل آن به مشتری، نظارت مستقیم دارد. در صورت عدم تمایل می توانید پس از خرید اینترنتی، عضویت خود را لغو کنید.

۲٫ روش ثبت سفارش کالا چگونه است؟

برای خرید از فروشگاه اینترنتی هایپر آنلاین ابتدا پس از انتخاب کالای موردنظر، آنرا به سبد خرید اضافه و مراحل خرید اینترنتی را به ترتیب تکمیل نمایید. حتمادر زمان ثبت سفارش مربوطه، تعداد، نوع، رنگ، جنس، اندازه و مبلغ نهایی، نام کالای مربوطه را به دقت بررسی و اطمینان حاصل نمایید. پس از آن از طرف تیم پشتیبانی مشتریان هایپرآنلاین بوسیله پیامک و یا سایر ابزارهای ارتباطی که در نظر گرفته شده، تایید ثبت سفارش نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

۳٫ برای سفارش کالا به کمک نیاز دارم. چگونه و با چه کسی تماس بگیرم؟

تیم پشتیبانی هایپرآنلاین در زمان ساعات اداری ( از ساعت ۹ تا۱۷:۳۰) پاسخگوی شما می باشد. اگر در خارج از این زمان سؤال یا ابهامی برای شمابوجود آمد برای ما پیغام (اس ام اس) بگذارید تا در اولین ساعات روز کاری بعد باشما تماس حاصل گردد.(۰۹۳۰۰۳۵۹۳۹۲) جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما اقدام کنید.

۴٫ در چه ساعاتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟

در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. و بزودی میتوانید زمان تحویلی سفارشات خود را به صورت دقیق تعیین فرمایید.

۵٫ آیا امکان لغو سفارش وجود دارد ؟

بله، در هر زمان از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد. ولی پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، می بایست با تیم پشتیبانی هایپرآنلاین تماس بگیرید. (۰۹۳۰۰۳۵۹۳۹۲) اگر سفارش شما بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف ۲۴ ساعت کل وجه شما مسترد خواهد شد. چنانچه سفارش شما بسته بندی شده باشد اما ارسال نشده باشد هزینه بسته بندی از شما کسر و الباقی وجه طی ۲۴ ساعت مسترد خواهد شد و اگر کالای شما ارسال شده باشد می توانید پس از تحویل کالا، روشهای بازگشت کالا را در سایت مطالعه و بر اساس آن اقدام نمایید.

۶٫ آیا برای اطمینان از پردازش ثبت سفارش، لازم است که با هایپر آنلاین تماس بگیرم ؟

خیر، پس از تایید نهایی سفارش، پیامکی از طرف هایپر آنلاین برای شما ارسال می گردد تا از آغاز روند خرید اینترنتی خود اطمینان حاصل کنید. در صورت لزوم، کارشناسان وب سایت هایپر آنلاین با شما تماس خواهند گرفت.

۷٫ زمان اعلام شده از طریق پیامک برای تحویل کالا برای من مناسب نیست. راهکار لازم چیست ؟

کافیست از قسمت تماس با ما  با واحد پشتیبانی هایپرآنلاین تماس بگیرید.چنانچه این امکان وجود داشته باشد کارشناسان ما تمامی تلاش خود را برای برطرف کردن نیاز شما بکار خواهند گرفت.

۸٫ آیا امکان خرید حضوری و یا تلفنی وجوددارد؟

خیر ؛ اما هدف هایپرآنلاین این است که شما یک خرید آسان و لذتبخش آنلاین را تجربه کنید. 

۹٫آیا امکان ارسال کالا و تسویه وجه آن در هنگام تحویل وجود دارد؟

بله  امکان پرداخت وجه هنگام تحویل کالا پس از دریافت کالا وجود دارد کافیست در صفحه پرداخت گزینه پرداخت در محل را انتخاب نمایید.

۱۰٫ آیا امکان ارسال کالا برای دیگران وجود دارد؟

بله، چنانچه می خواهیدسفارش مربوطه به آدرس دیگری غیر از آدرس شما ارسال شود، با ثبت آدرس مورد نظرتان در هنگام ثبت سفارش و اعلام به فروشگاه هایپر آنلاین و هماهنگی زمان تحویل، کالای مربوطه به آدرس ذکرشده تحویل داده می شود. ( در هنگام ثبت سفارش به گزینه مربوط به ارسال به آدرس دیگر برخورد خواهید کرد که شما می توانید آدرس دیگری را به غیر از آدرس خودتان در آن قسمت وارد نمایید. )

۱۱٫ در صورت عدم حضور دریافت کننده در آدرس اعلام شده توسط مشتری، هماهنگی بعدی به چه صورت انجام می گیرید؟

می بایست با تماس از طریق تلفن و یا ارسال پیامک، عدم حضورخود را اعلام کنید تا زمان بعدی مجددا هماهنگ شود. همچنین شما می توانید برای جلوگیری از برگشت کالا، زمان حضور خود را اعلام نمایید تا کالا در زمان مشخص برای شما ارسال شود.

۱۲٫ اگر کالای ارسالی با کالایی که در وبسایت هایپرآنلاین دیدم مغایرت داشت، باید چکار کنم؟

می توانید از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک و یا بخش تماس با ما هر گونه مغایرت را به تیم پشتیبانی هایپر آنلاین اطلاع دهید. بدیهی است هایپر آنلاین خود را موظف به عودت کالا می داند و کارشناسان ما شما را جهت استردادکالا طبق دستورالعمل استرداد کالا راهنمایی می کنند.

۱۳٫ جهت بازگشت کالا پس از تماس با هایپر آنلاین و پر کردن فرم، بلافاصله امکان بازگشت کالا وجود دارد؟

واحد پشتیبانی هایپر آنلاین برای هماهنگی و زمانبندی بازگشت کالا و نحوه آن با شما تماس می گیرد. ( روش های بازگشت کالا را مطالعه فرمایید )

۱۴٫ اگر پرداخت سفارشم مغایرت داشت به چه صورت اطلاع دهم؟

اگر پرداخت به صورت آنلاین دچار اختلال شد و یا فاکتور پرداخت شده با مبلغ سفارش مغایرت داشت این موضوع را از طریق تماس تلفنی با تیم پشتیبانی هایپرآنلاین پیگیری نمایید تا هر چه سریعتر برای آن، اقدامات کافی و لازم انجام گیرد.